OHRANITE MLADOST, POMLADITE STAROST

  OHRANITE MLADOST, POMLADITE STAROST

         

  Privoščite si le majhno spremembo za polno, zadovoljno življenje in lahkoten korak z našimi                raznolikimi vadbami:

          ČVRSTO TELO za mlade je intenzivna fitnes vadba za vse, ki zmorejo več.

          ČVRSTO TELO za seniorje je zmerno intenzivna fitnes vadba.

          ZDRAVA HRBTENICA IN SKLEPI je kot preventiva umirjena vadba proti bolečinam, za boljšo gibljivost.

          BFT – TRENING OBRAZA IN TELESA, notranjih organov, čustev, vrlin … za dolgoživost in samozdravljenje.

          POPOLNA KOMBINIRANA VADBA – fitnes + joga 

–      JOGA

          Informacije in VPIS  041 397 789; fb Rekreacijski klub Ribnica; rekreacijskiklub@gmail.com

BODY FACE TRAINING

Prikaz vaj za obraz

BODY FACE TRAINING ALI TRENING OBRAZA IN TELESA

  OHRANITE MLADOST, POMLADITE STAROST

Pot do dolgega, zdravega in zadovoljnega življenja, kar pa je odvisno od vsakega posameznika posebej, njegove zavesti in discipline. Kdor vedno najde kakšne izgovore, ta že zamuja vlak.

 

Body-Face Training vam ponuja paket vaj za sebe, za pomladitev, razgibanje vseh 656 mišic, obraza in telesa, povečanje telesne kondicije, in to vse v eni sami uri, učinki pa se poznajo še skoraj ves teden. Nič več ne bo treba tarnati, da je dan poln in napet, vsi termini pa zasedeni, da zmanjkuje časa za marsikaj. Opremili se boste z energijo, da bo vse lažje, rezultati pa vas bodo spodbudili, vam dali dodaten zagon in pogled za uresničevanje sebe in lastnega življenja. Samo deset minut intenzivne vadbe doma bo učinke še povečalo. Prav tu je ključ do uspešnosti: če smo zadovoljni, odpade lahko marsikaj nepotrebnega, s čimer samo zapolnjujemo, tešimo občutke nezadovoljstva, postanemo hitrejši in bolj efektni.

Ura vadbe se razlikuje od vseh ostalih vadb do sedaj, ker temelji na povezavi telesa in obraza. Vključuje dovolj dinamike v gibanju, ogrevanju, v vztrajanju v nekaterih položajih za krepitev določenih mišic obraza, telesa, tudi kit. S tem izboljšujemo telesno moč, držo, voljo, koncentracijo, oblikujemo telo, še posebej izgorevajo odvečne maščobe, za kar na koncu naredimo še dodatne vaje.

Obnavljamo in uravnavamo hormonski sistem, katerega glavni akterji so prav v glavi in jih vzpodbudimo z obraznimi vajami, da pošljejo signale za aktivnost tudi ostalim žlezam v telesu. Pomembno vlogo pri tem imajo krožne mišice okrog oči, ust, vaginalne in analne. Z delom na obrazu preko akopresurnih prihajamo do vseh vitalnih točk in refleksnih con organov v telesu, jih spodbujamo ter uravnovešamo. S treningom obraza gladimo gube, spodbujamo nastanek elastina in kolagena, odpravljamo posledice gravitacije, obnavljamo volumen celotnega obraza ali posameznih delov kot npr. lic, ustnic. To je dobrodošlo za mlajše, da se na lahkoten način in z malo vlaganja izognejo posledicam let, staranja oz. se napolnijo za polnejše življenje. Leta hitijo, doba menopavze hitro potrka na vrata, telo pa čaka, da mu bomo pomagali. Zelo hitro se odziva na pomoč. Body-Face Trainingje kot nalašč za ponovni preporod ženske, tudi moških. Ko se zmanjša gravitacija, povešenost po celem telesu, spoznamo, kaj vse zmoremo in kako prožno je naše telo. Tarnanje in prepričanje, da EMŠO dela svoje, sicer drži v popolnosti, če je to prepričanje naše notranje biti – imamo pa vse možnosti, da temu stopimo na rep, raje poskrbimo za pretočnost meridianov, organov, vsake celice telesa v različnih letnih časih, ki različno vplivajo na njih. Naučimo se prisluhniti sebi, se zavedati, kje so meje lastnega organizma, kaj mu naj še ponudimo. Tradicionalne vzhodne medicine imajo natančno izdelane sisteme, tudi domača ljudske modrosti še vedno držijo, zato jih v tem hitenju podprimo s treningom, ki temelji na tradiciji vzhodne medicine, mnogih holističnih sistemov zdravljenja in samozdravljenja. Prav ta znanja uporabljamo na vadbah, vsak letni čas se kaj obrne in spremeni, zato posvečamo pozornost različnim organom in njihovim potrebam, preko tega se res samospoznavamo in obračunavamo s starimi vzorci.

Vse vaje so podprte s pravilnim jogijskim dihanjem, ker se s tem učinki podvojijo, izvajanje pa postane lažje.

Body-Face Yoga je primerna za vse starosti, za oba spola, ker vedno naredite vse vaje pravilno, vendar prilagojeno svojim sposobnostim. Že na startu se boste čudili, koliko zmorete, postopno boste napredovali in pomlajali telo, s tem tudi duha. Za to pa bomo delali tudi na notranjih organih, ki so nosilci vrlin, pozitivnih čustev, lahko se sprevržejo v negativna in delajo probleme telesu, psihi – s tem počutju, zdravju, lepšemu in zadovoljnemu življenju. Delali boste na sebi in za sebe ter se naučili dati si sami, kar potrebujete, česar vam ne morejo dati drugi, saj je povezava in sožitje vseh delov telesa, »vidnih in nevidnih«, tista čarobna moč v življenju, ki je zelo iskana, pa je že v nas, le vključiti jo je treba. Uživajte na tej poti.

Telo je naše orodje, čudovito orodje. Privoščite mu vsaj deset minut dnevno, spoznavajte ga, razvajajte ga, da vas bo še dolgo razveseljevalo. Preventiva je boljša kot kurativa.

VADBA ČVRSTO TELO ZA MLADE IN SENIORJE

Čvrsto telo za mlade in za seniorje

ZA MLADE IN BOLJ AKTIVNE

 ZA SENIORJE IN MALO MANJ AKTIVNE

 Šibke mišice šibijo telo, krepke dvigujejo kvaliteto življenja. To velja prav za vsakega posebej, kajti mišice so naša zaloga energije v boju proti boleznim.

 Kakšne so pa vaše mišice? Skrbite za njih zavestno? Se vam zdi to sploh potrebno? Samo opravljanje vsakdanjih obveznosti doma, okrog hiše in podobno ni dovolj. Pa tudi ne samo nekaj vaj za gibljivost, temveč tudi z utežmi, trakovi … seveda ne intenzivno kot bodibilderji, ki hodijo tudi na lepotna tekmovanja, pač pa sebi prilagojeno.  Sliši se čudno, a ni prav nič čudno, najnovejša dognanja opozarjajo na to. Starejši smo, več moramo vaditi, ker nam mišična masa upada, nadomestijo jo maščobe in smo tam, kjer je preveč kilogramov. O tem pa vemo že marsikaj.

 Samoumevno se nam zdi, da se premikamo s hojo, tekom, se usedemo in vstanemo, dvignemo žlico k ustom in jih odpremo, se smejemo, gubamo čelo, obračamo oči, jih odpiramo in zapiramo, brcamo žogo. Še bolj samoumevno je prebavljanje hrane,  kroženje krvi po telesu, izločanje blata in urina … vse to nam omogočajo mišice. V telesu, skupaj z obraznimi, jih imamo 656. Samo za hojo jih aktiviramo okrog 200.

Misel na mišico vzbudi v nas različne asociacije, povezave, v današnjem času sodobnih medijskih vrednot pa je na prvem mestu lepota, lepo oblikovano telo s čvrstimi mišicami. Tudi zdravje je pogosto obravnavano v medijih in ga krepimo na različne načine. Premalo se zavedamo, da  prav čvrste mišice pripomorejo k boljšemu delovanju celotnega telesnega ustroja.

Aktivnim mišicam kri dovaja  več hranil in kisika kot v mirujočem stanju, zato se tudi večajo in debelijo. Postajajo krepkejše, lahko opravljajo še več dela. To ne pomeni, da smo samo bolj uspešni pri hišnih opravilih in drugih fizičnih delih, v športu, v zdržljivosti, temveč mišice delujejo tudi nazaj na telo, dogajanja v njem. Sklepi in hrbtenica so manj obremenjeni, ker jih podpirajo mišice, zato je manj možnosti za njihove poškodbe in okvare. Vsi vitalni notranji organi so ravno tako sami po sebi mišice, ki jih čvrstost in prožnostvodita k boljšemu delovanju. Naše dihanje je popolnejše, ker se mišice bolj širijo, pljuča zajemajo več kisika, od katerega niso odvisna samo dihala, temveč tudi kemijski procesi v telesu. Kadar se npr. zaradi opravljanja težkega fizičnega dela kisik porabi hitreje, kot se nadomesti, se glukoza, ki je sicer hrana za mišice, spremeni v mlečno kislino, ki se nabira v mišicah, in jo naslednji dan čutimo kot bolečino v najbolj obremenjenih delih telesa. Premalo kisika v krvi posledično lahko povzroči slabokrvnost. Srce je samosvoja mišica, ki jo krepke telesne mišice spodbudijo k hitrejšemu delovanju, kri hitreje priteka v mišice, prekrvavljenost telesa je boljša, kar vpliva na lepši videz obraza. Telo je lažje, toplejše, nimamo težav s hladnimi okončinami in težkimi nogami, saj že mišice same vplivajo na regulacijo telesne temperature in se začnejo v mrazu krčiti. Prebava je boljša, posledično tudi tek. Tudi živčevje je bolje prehranjeno, s tem še možgani izboljšajo delovanje. Redna telesna aktivnost pomaga ohranjati čvrste mišice in telo, kostno maso ter znižati danes tako problematične povzročitelje bolezni, kot so previsok holesterol, krvni tlak in sladkor. Mišice s svojim delovanjem, krčenjem in sproščanjem stimulirajo še delovanje žlez z notranjim izločanjem, nam omogočijo zadržati vodo in blato v telesu oz. njuno odvajanje … saj to gre v nedogled, še usta nam zaprejo, če prejmejo živčni impulz, da ne bi izrekli kaj nepotrebnega.

Mišice so naša zaloga energije v boju proti boleznim;  če imamo veliko mišično maso, telo bolezen lažje premaguje. Pri kroničnih bolnikih prav mišična masa in s tem večja telesna teža preprečujejo recidiv bolezni. Čeprav jemo kvalitetno hrano, telo ne more izrabiti vseh hranljivih snovi, ki jih  potrebuje za vse svoje funkcije, če ne gibamo. 

Skratka, ni konca, še bi se dalo kaj napisati o pomembnosti mišic. Vplivajo tudi na dobro psihično počutje, če so čvrste, saj smo bolj zadovoljni, samozavestni. Manjkrat smo utrujeni, več zmoremo, nikoli pa se ne bomo izgovarjali na EMŠO, tudi v častitljivi starosti ne.

Kaj storiti za to? Po 40. letu začne mišična masa upadati, pogosto jo nadomestijo maščobna tkiva, s tem upadata tudi telesna in fizična moč. S pravilnim odzivom se da marsikaj narediti.  

Enourna tedenska vadba vam ponuja:

Gibanje, gibanje in še enkrat gibanje.

Tudi obremenitev, ki se postopno stopnjuje glede na zmožnosti udeležencev  – z lastno težo, z  utežmi, trakovi, žogami, osebnim trenerjem …

Serije vaj z manj in bolj intenzivnim izvajanjem, za povečanje kondicije, krepitev mišic, mišične moči in zmanjšanje maščobnih oblog.

 Izvajanje vaj z opazovanjem srčnega utripa…

VADBA ZDRAVA HRBTENICA IN SKLEPI

ZDRAVA HRBTENICA IN SKLEPI – ohranjanje hrbtenice zdrave in pokončne drže vedno in povsod je tudi razlog za dolgo življenje.

 

Vadba je primerna za vse starosti, za ljudi s težavami, da jih lajšajo in zdravijo, zdravi pa ohranjajo zdravje še naprej. Po dinamiki je kombinirana in poteka po programih domačih in mednarodnih zdravnikov in fizioterapevtov.

Morda boste v tekstu naleteli na lastno težavo, ki jo z redno vadbo lahko zmanjšate, tudi odpravite; če se ne najdete, vam redna vadba omogoča, da nikoli ne občutite težav s hrbtenico in sklepi.

Danes ima  kar preko 60 %, po nekaterih podatkih do 80 %  ljudi  v razvitih državah težave z bolečinami v hrbtenici, največ v križu, vratu in ledvenem delu. Pogoste so tako kronične kot akutne bolečine tudi pri že zelo mladih ljudeh. So posledica nezdravega načina življenja z malo gibanja in veliko sedenja v službi, prostem času, za računalnikom, v avtu, zaradi neprimerne telesne teže, obremenjenosti hrbtenice že v mladih letih s težko šolsko torbo. Slaba telesna drža hrbtenico spravlja v nepravilen položaj, sploh če gre za neprimerno višino mize in stola; če traja to več ur dnevno, se nujno pojavijo težave. Neustrezno dvigovanje bremen, premalo ogrevanja in raztegovanja, pretrdo ali premehko ležišče, neustrezen vzglavnik, poškodbe, nepravilna lega hrbteničnih struktur, sploh če pritiskajo na živec, degenerativne spremembe in procesi v telesu, nepravilna prehrana, tudi nepravilno gibanje, poškodba medvretenčnih ploščic v ledvenem delu in na prehodu v križni negibljivi segment so ravno tako pogoste težave. Podvrženo je izjemnim preobremenitvam, stalnemu pritisku, zato obstaja večja možnost zgodnje obrabe in posledično tudi bolečin. Na to majhno točko pritiska cela teža zgornjega dela telesa, zato je razumljivo, da je medvretenčna ploščica na tem mestu najbolj obremenjena.  Dokaj pogoste so tudi bolečine v vratni hrbtenici, saj sta vratna in ledvena hrbtenica najbolj gibljiva dela hrbtenice.  

 Za večino vseh težav v hrbtenici so vzroki v  zategnjenih mišicah zaradi pomanjkljive ali napačne obremenitve. Lahko se tudi zakrčijo, skrajšajo ter postanejo toge in negibne, zaradi česar ne morejo več varovati sklepov in medvretenčnih ploščic v hrbtenici.
Novejše ugotovitve raziskav ugotavljajo velik pomen globokih hrbteničnih mišic, ki so majhne in občutljive. Telesna nedejavnost jih hitro prizadene, saj hitreje zakrnijo kot druge mišice ter povzročijo nestabilnost vretenčnega telesa. Bolečine povzročijo še tumorji, vnetja, revma, osteoporoza, infekcijska obolenja, prirojene napake,  teža, stres, psiha in še marsikaj.

 Sklepe sestavlja 206 kosti, v telesu jih je nad 300. Kosti so med seboj spojene s hrustancem, vezmi tetivami in mišicami. Vsaj dve povezani kosti že tvorita sklep. Vzroki za težave v sklepih so podobni vzrokom pri hrbtenici. Dejansko so sklepi ob vseh vsakdanjih obremenitvah najbolj izpostavljeni naporom, zato so razumljive pogoste težave v teh delih telesa.

 Dobro je, če odkrijemo vzrok za težave ter ga začnemo odpravljati. Še bolje je, če nimamo težav, temveč še naprej vlagamo v svoje zdravje. Za preventivo in kurativo je najboljše gibanje in še enkrat gibanje, prilagojeno osebnim zmožnostim posameznika, da tako hrbtenica kot sklepi ostanejo prožni, gibljivi, hrustanec pa ves čas dobiva dovolj sinovijske tekočine. Vaje se izvajajo zavestno, z notranjo pozornostjo in poznavanjem svojih zmožnosti. Bolečina nas že opozori, da se je treba ustaviti. Hrbtenica in sklepi so občutljivi, zato gibi povečini niso sunkoviti. 

Vodena enourna vadba Zdrava hrbtenica in sklepi upošteva zgoraj navedena spoznanja.

 

Individualna obravnava, tretma za boljše počutje in zdravje obsega vpogled v energijsko stanje posameznika z analizo situacije in stabilizacijo

1. Vpogled v auro, to je v fizično, eterično (nivo energije v auri za zdravje), astralno (čustveno) in mentalno (miselno) energijsko telo in uravnovešanje, povezovanje, čiščenje, krepitev le-teh.

Možni vzroki za trenutno stanje.

Nasveti za nadaljnje izboljševanje stanja.

2. Energijski vpogled v vrline notranjih organov, ki so pogosto ovirani pri delovanju zaradi pomanjkanja ali presežka vrlin, povezovanje z zdravjem in življenjem osebe in uravnovešanje.

3. Določitev lastne notranje vibracije po potrebi.

4. Upravljanje z lastno energijo – vsak posameznik sam upravlja s svojimi življenjskimi močmi, obstaja pa možnost, da se kdo priključi nanj in ga izčrpava, zato je potrebno opraviti odklop te osebe, in se zaščititi.

 

Obstaja možnost, da oseba izčrpava same sebe s svojim dejanji, čustvi, razmišljanjem zaradi določenega vzroka, ki se ga niti ne zaveda. Odpravljanje le-tega.

ZA MLADE IN BOLJ AKTIVNe

za seniorje in malo manj aktivne

prijavi se

Izberi med 5-imi različnimi vadbami

Close Menu